Notes.na.6.tygodni 62 (2010): Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nowa strona: Przejdź do notes.na.6.tygodni lub Spisy treści 2010<br /> ---- okładka numeru<br /> 62/2010 ...) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
[[Image:Notes_na_6_tygodni_62_10.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 62/2010]] | [[Image:Notes_na_6_tygodni_62_10.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 62/2010]] | ||
− | ✖ Ivan Illich, Jan Sowa: Koniec szkoły <br/> | + | ✖ '''Ivan Illich, Jan Sowa''': Koniec szkoły <br/> |
− | ✖ Bill Ayers: Od wewnątrz <br/> | + | ✖ '''Bill Ayers''': Od wewnątrz <br/> |
− | ✖ Jonas Mekas: Pytaj wiatr dlaczego wieje <br/> | + | ✖ '''Jonas Mekas''': Pytaj wiatr dlaczego wieje <br/> |
− | ✖ Andrzej Tobis: Mały zestaw katastroficzny <br/> | + | ✖ '''Andrzej Tobis''': Mały zestaw katastroficzny <br/> |
− | ✖ | + | ✖ '''EKSTRA PRZEWODNIK''': Najmniej Nowoczesne Muzea Warszawy!<br/> |
'''✖ ZBYT LUDZKO''': Norman Leto, jeden z najciekawszych polskich artystów młodego pokolenia, samouk, w przededniu premiery Sailora, swojego pełnometrażowego filmu oraz książki, opowiada o widzeniu dźwięków, współczynniku efemeryczności dzieła, galeriach zatęchłych od szkolnych nawyków i wyższości biologii nad polityką. <br/> | '''✖ ZBYT LUDZKO''': Norman Leto, jeden z najciekawszych polskich artystów młodego pokolenia, samouk, w przededniu premiery Sailora, swojego pełnometrażowego filmu oraz książki, opowiada o widzeniu dźwięków, współczynniku efemeryczności dzieła, galeriach zatęchłych od szkolnych nawyków i wyższości biologii nad polityką. <br/> |
Aktualna wersja na dzień 19:35, 10 lip 2010
Przejdź do notes.na.6.tygodni lub Spisy treści 2010
✖ Ivan Illich, Jan Sowa: Koniec szkoły
✖ Bill Ayers: Od wewnątrz
✖ Jonas Mekas: Pytaj wiatr dlaczego wieje
✖ Andrzej Tobis: Mały zestaw katastroficzny
✖ EKSTRA PRZEWODNIK: Najmniej Nowoczesne Muzea Warszawy!
✖ ZBYT LUDZKO: Norman Leto, jeden z najciekawszych polskich artystów młodego pokolenia, samouk, w przededniu premiery Sailora, swojego pełnometrażowego filmu oraz książki, opowiada o widzeniu dźwięków, współczynniku efemeryczności dzieła, galeriach zatęchłych od szkolnych nawyków i wyższości biologii nad polityką.
✖ WYJŚCIE AWARYJNE: Powierzono mu Polski Pawilon na 12. Biennale Architektury w Wenecji awaryjnie. Wraz z Agnieszką Kurant i Aleksandrą Wasilkowską przygotowuje instalację Emergency Exit, której tytuł jest swoistym komentarzem do skomplikowanych losów tegorocznego konkursu na projekt prezentowany w Wenecji. Kim jest Elias Redstone, kurator Pawilonu Polonia, dowiadujemy się u źródeł.
✖ KADRY Z RZECZYWISTOŚCI: Tekstów o sztuce nie jestem już w stanie czytać, nużą mnie one potwornie, są zbiorami kalek, które nie generują żadnej wiedzy ani informacji - rozmowa z Agnieszką Brzeżańską.
✖ CO CHCIAŁ PAN PRZEZ TO POWIEDZIEĆ? Często pyta się artystę, co pan chciał przez to powiedzieć? A to pytanie bez odpowiedzi, bo każdy, nawet poznawszy interpretację autora, odbierze dzieło po swojemu - Michał Gayer o transmisji wrażeń na linii artysta-widz oraz reprodukcjach informacji.
✖ UDRĘKA I EUFORIA: Projektując dla instytucji kultury, zarywają noce najchętniej. Rozmowa o projektowaniu interaktywnym z Huncwotem, czyli Łukaszem Knasieckim i Arkiem Romańskim.
✖ a do tego orientuj się! oraz notesik.na.6.tygodni